Sidor

torsdag 5 november 2009

Mindfulness

Igår var jag på kurs. I mindfulness. Gratis. Med jobbet. Och det var väldigt givande. Och det är fyra gånger till.

Fick ett infall när jag såg lappen. Hade ju nyligen reflekterad över att jag har så himla svårt att vara i nuet. Antingen ältar jag det som redan varit eller så oroar jag mig för det som komma skall. Ja, ni vet...

I alla fall. Yogapass i jeans kanske inte var sådär världens bästa idé. Även om de var baggy. Men det känns som att man verkligen kommer att få redskap för att varva ner, vara snäll mot kroppen - och psyket.

1 kommentar:

  1. Hej. Tack för att du tittade in i min blogg och lämnade en kommentar.
    Ljus i Alingsås är bara i oktober, så du får längta tills nästa oktober och komma hit och kika på nästa Ljus i Alingsås då. Det är jätte mysigt!
    Ha det bra!!

    SvaraRadera