Sidor

söndag 10 januari 2010

favoriter

Väska: Svart från esprit, rymmer det mesta
Skor: Svarta stövlar fån duo, rymmer mina vader
Jeans:
Baggy jeans från only, rymmer mig på arbetet
Jacka: min lila i skinn från esprit
Klänning: en liten svart sak från esprit
Tröja:
cashmere
Kjol: jeans
Lotion: Jasmine body butter från Korres
Smycken:
från SNÖ (och min man)
Lipgloss:
använder bara naturliga grejer - Lisen organics bivaxsalva
Parfym: "be delicious" DKNY
Schampo:
något naturligt
Ansiktscreme: från Dermanord
Mascara: isadora - kan inte släppa min första och enda mascarakärlek
Nagellack:
samma här

1 kommentar:

  1. Hej. Tack för kommentaren i min blogg! Alltid roligt! stämpeln är från kortmakaren, ett paket med en stor och 3 små som passar i den stora. Jätte härliga!
    Ha det bra!

    SvaraRadera