Sidor

lördag 1 juni 2013

Slut på fotoutmaning!

Så var utmaningen slut för denna gången. Tack till Kristina på Ingen vanlig dag för initiativet! Det har varit så kul att följa och se alla olika tolkningar och fina fotografier! En av mina favoriter är nog Blomster och bakverks bidrag på temat "Förälskelse", tycker hon har fångat känslan på pricken! Jag tyckte också mycket om Nina Rutströms "Morgonljus", Live a lots "Drömmar" och Fröken filantrops "Om jag vore en färg".

Jag var visst flitigare i början av utmaningen, hela första halvan tror jag att jag lyckades pricka in varje dag. Sen blev det lite glesare mellan inläggen. Kanske för att värmen äntligen kom?

Och nu är det juni...hur underbart?! Jag hoppas verkligen att det fina vädret från maj håller i sig. Idag har vi både haft 27 grader varmt och rungande åska med tillhörande skyfall. I morgon ska jag och Grodan införskaffa lite kryddor, jordgubbsplantor och blommor och plantera på altanen. Häromdagen fick vi nämligen inte gå hem från förskolan förrän han hjälpt sin fröken att plantera alla blommor hon köpt till förskolans gård. Han stod med planteringsspaden i högsta hugg och vägrade låta någon annan hjälpa till...så jag tänker att det nog är en bra idé att låta honom rumstrera helt själv i en egen kruka. Och hoppas på att han inte ärvt mina bruna fingrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar