Sidor

tisdag 28 augusti 2012

Fotoutmaning dag 28 "Hösttankar"

Jo, jag känner mig nog redo för höst nu. Trots att sommaren aldrig riktigt anlände.
Jag tänker att den här hösten kommer att bli en av de bästa. Någonsin.

Mitt nya jobb är verkligen mitt drömjobb. Jag har fått chansen att tillsammans med ett team av positiva, kloka, fantastiska pedagoger starta upp en helt ny verksamhet. Under ledning av vår minst lika positiva, kloka och fantastiska chef och vår dito pedagogista.

Än så länge är vi bara i uppstartsfasen. Vi pratar, skrattar, reflekterar, känner, upplever. Än har vi inte tagit emot några barn. Ytterligare en sak att se fram emot. Att få möta och lära känna alla dessa små individer och forma verksamheten tillsammans med dem.

Så ja, bring it on, med mörker, regn och storm. För med detta kommer också alla fantastiska färger i naturen, varm choklad och tända ljus. Mysiga koftor och varma halsdukar. En inspirerande termin på jobbet. Och en mystid med familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar