Sidor

onsdag 29 augusti 2012

Fotoutmaning dag 29 "Jag"

En ganska svår utmaning, eftersom jag vill vara anonym.
Men här är jag i alla fall. En liten bit av mig.

Vad har du på dig?
Leggings och en stor stickad tröja.
Hur mår du?
Trött men nöjd efter dagens arbete med att bygga upp den pedagogiska miljön.
Vad önskar du just nu?
Att Grodan börjar sova ordentligt på nätterna igen.
Vad har du ätit idag?
Lite för mycket enligt "Shape up"-appen som jag testar just nu. Men ett träningspass ska få råda bot på den saken.
Vad ska du göra ikväll?
Träna och umgås med maken.
Vad ska du göra imorrn?
Jobba...yey!
Vem saknar du?
Ingen särskild just nu.
Senaste köp?
En kofta på zalando
Vad skrattade du senast åt?
Troligtvis Grodan. Det brukar va det.
Vad grät du senast åt?
 Knasigafantasier/skräckscenarion i mitt huvud.
Vem sov du senast med?
Maken och sonen. Tyvärr. På sonen alltså. Inte maken. Fast lite mysigt är det, även om sovytan är ca 30 cm...
Vad läser du just nu?
Mestadels bloggar. Några sidor då och då i nåt skönlitterärt.
Senast sedda film?
Minns inte..haha..
Vilken svordom använder du mest?
Hmmm...jäkla...kanske?
Vem var den senaste som ringde dig?
En kollega.
Har du dejtat någon av en annan religion?
Ja, fast han var inte religiös och inte jag heller.
Senast 3 inkomna sms?
Raderade precis alla sms eftersom det var fullt, så sorry...=)
Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
Se ovan.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Språk i allmänhet
Vilken är din favoritlukt?
Maken och sonen. Och kaffe.
Vad är du rädd för?
Att dö från min familj. Att min familj ska dö från mig. Ungefär så.
En person du tycker är snygg?
Orlando Blooooooom...mmm....
Blir du lätt svartsjuk?
Mer än jag skulle erkänna.
Din favoritkaraktär ur en serie?
Det finns ju så många ju...George i Grey's får det nog bli. Himla synd att han skulle gå och bli överkörd alltså...
Vem skrev senast åt dig på facebookchatten?
Mina kollegor tror jag...
Vilket språk hade du velat lära dig? Grekiska och isländska. Och arabiska.
Vad för sorts killar faller du för?
Snälla.
Vart vill du åka just nu?
Nånstans soligt.
Vad önskar du dig i födelsedagspresent?
Äsch, det är ju evigheter dit. Jag hinner komma på nåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar